לאחר הליך גישור מול אתר מידרג, בעל המקצוע הגיע לתיקון חוזר ללא עלות לשביעות רצוני.
דירוגים:
כללי
9
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
בוצע גישור
| 25/11/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 25/11/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
כחלק מהליך גישור מול אתר מידרג, בעל המקצוע הגיע לתיקון חוזר ללא עלות לשביעות רצון הלקוחה.
פיצוי כספי בסך 0 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 2
| התקבלה ב -16/11/2025
חוות דעת:
חבל שאחרי הטיפול, כאשר צצה בעיה קטנטנה שרק הוא יכל לפתור, אלון נעלם מעל פני השטח, אינו עונה להודעות או לטלפון. ואני נשארתי עם בעיה שעלי להציב קנקן על הארון מתחת למזגן, שיאסוף וינקז אליו את הנוזלים. חבל מאוד, כי בהתחלה היה ממש טוב.
דירוגים:
כללי
3
איכות
3
מחיר
3
זמנים
3
יחס
3
גירסה 1
| התקבלה ב -16/09/2025
חוות דעת:
הוא היה פשוט נפלא! אלון מגיב מהר, מגיע מהר, אדיב, ענייני, ופתר בעיה ששניים לפניו לא פתרו.