שמוליק היה שירותי מאוד, הגיע פעמיים ומכיוון שלא פתר את הבעיההחזיר את הכסף במסגרת תהליך גישור.
דירוגים:
כללי
10
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
בוצע גישור
| 06/08/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 06/08/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במסגרת תהליך הגישור, בעל המקצוע החזיר ללקוח את כל הכסף.
פיצוי כספי בסך 590 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -03/08/2025
חוות דעת:
הגישה למפתח השירות הייתה קשה ולא ניתן היה לגשת בצורה מושלמת. הנזילה לא תוקנה למרות שנעשה ניסיון לניקוי חלקי של המזגן. הגיע שוב לאחר שעה, שעדיין המזגן טפטף. לא תיקן את הבעיה וגבה תשלום. היה אדיב מאוד, האמת שהיה בסדר אבל ציפיתי ליותר. היה מאוד אדיב והגיע מהר ובזמן, אבל לא פתר את התקלה וגבה סכום גבוה מאוד בעיניי.