מצד אחד השירות היה טוב. מצד שני הוא הגיע וניקה משהו, טען שתיקן וחייב בכסף. העניין הוא שיום אחרי שהוא היה התקלה לא נפתרה. הוא עזר לי בטלפון לבדוק עוד דברים במכונה ובסוף אמר שזאת בעיה של כרטיס ושצריך להחליף אותו או כבר עדיף לקנות מכונה חדשה. בכלליות הוא היה מאוד חביב.
לאחר שהתקלה לא נפתרה שלומי השיב 150₪, כך שגבה רק את התשלום עבור ביקור בית וזה כבר סביר.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
בוצע גישור
| 31/07/2023
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 31/07/2023 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במסגרת תהליך גישור, בעל המקצוע החזיר ללקוח חלק מהסכום ששילם לשביעות רצונו.
פיצוי כספי בסך 150 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -25/07/2023
חוות דעת:
מצד אחד השירות היה טוב. מצד שני הוא הגיע וניקה משהו, טען שתיקן וחייב בכסף. העניין הוא שיום אחרי שהוא היה התקלה לא נפתרה. הוא עזר לי בטלפון לבדוק עוד דברים במכונה ובסוף אמר שזאת בעיה של כרטיס ושצריך להחליף אותו או כבר עדיף לקנות מכונה חדשה. בכלליות הוא היה מאוד חביב.