יש לציין שהתיקון נעשה על סמך הידע של בעל המקצוע ומבחינתו התיקון בוצע ואכן בימים הראשונים התקלה לא חסרה על עצמה, לאחר ניסיון לתאם מחדש אנטון הבין שאין ביכולתו לתקן את הבעיה כי אינה קשורה למזגן כנראה ולכן הציע להחזיר את עלות התיקון, הוכחה לאמינות בעל המקצוע, אשמח לעבוד עם אנטון בעתיד, שביקר אצלי היה מאוד מקצועי, לצערי הבעיה התחבאה בצנרת וכנראה שבעל המקצוע לא היה יכול לאתרה אלא רק בעל מקצוע אחר, מודה לאנטון על זמנו.
דירוגים:
כללי
9
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
בוצע גישור
| 20/10/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 20/10/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במסגרת תהליך גישור בעל המקצוע ביצע החזר כספי מלא בסך 350 דרך ביט לשביעות רצון הלקוח.