מזעזע. המובילים נחמדים והיה רושם שהם עושים מעל ומעבר, אבל כשהם עזבו התגלתה רשלנותם או עצלנות במלוא חומרתה. סתם זלזול וקיצורי דרך שטותיים של דקות ספורות. סירבו להתנצל. בהתחלה הציעו לתקן תוך שבוע ואחר כך חמקו להגדרה של מתי שיהיו בסביבה, כלומר אף פעם, בתרגום למציאות. אני אדגיש. הייתה הובלה קלה יחסית. הם קיבלו תוספת שכר להקפיץ ברביקיו לכתובת בדרך ולהרכיב 2 מיטות איקאה ולרבות הבטחה שלי שקוימה לאקסטרה תשלום. ההובלה כללה בסיכום מראש פירוק והרכבה של מיטה כפולה ושל 4 טלוויזיות בהתקנת קיר וכן הרכבת מיטות איקאה חדשות. הקטע הכי מקומם עם מיטות איקאה. דפי ההרכבה והמפתחות פשוט נזרקו או נלקחו שלל ולא נמסרו לי בצורה מסודרת. הם טענו שהרכיבו את המיטות מהראש ולא הסתכלו בכלל בהוראות והתוצאה בהתאם. הברגה אחת נשארה ללא גישה לאחר שהותקנו מעליה זרועות מתכת עם המון הברגות. במקום להסיר את ההברגות ולחזק את ההברגה שהגישה אליה נחסמה השאירו הברגה רופפת עם רווח מכוער במקום בולט במיטה. ואז הסתבר שגם ההברגה מעליה לא ניתנת לחיזוק כי ההברגה מתחתיה נשארה בולטת החוצה. הם טענו תחילה כי הרווח הוא בגלל שהזזתי את המיטה. הסבר תמוה למיטה שזה הורכבה בצורה מקצועית כביכול. ונניח שהזזתי, דבר שהיה לא נכון כשלעצמו? אז מה? ואמרו שהכול בסדר. אז יש רווח. רק רווח אחד. אם יש רק רווח אחד אז בעצם זה מראה התקינו מושלם. לא אהבתי ונשארתי תקוע עם הברגה מכוערת ורופפת. פשוט ככה. למרות ששילמתי על הרכבת מיטה מקצועי ולא "מהראש" וכמובן נשארתי בלי מפתחות לברגים של איקאה לחיזוקים ובלי דפי הסבר להרכבה ופירוק אך מצאתי אחד מההסברים הללו רק לאחר כמה ימים זרוק מקומט ברצפה. הלאה. המיטה הכפולה. למיטה זו יש ארגז מצעים ובתחתית דיקט שמחוזק על ידי מסמרים או מהדקים לגוף המיטה. אבל הם התעצלו להביא אקדח או להשתמש באקדח, והרכיבו את המיטה כשהדיקט פשוט מונח ברצפה בצורה מכוערת. התשובה שלהם: זה לא תפקידם להדק. נמשיך. יש שני סוגים של מתלים לטלוויזיה עם הקיר. צריך כמובן לוודא התאמה של מתלה שמבריגים לקיר לזה שמבריגים לטלוויזיה. מה פתאום שיבדקו התאמה. הבריגו בלי לבדוק ויצא עקום. אפילו הטלוויזיה הגדולה בסלון הותקנה עקום. ואני לא נדבר על זה שהגעתי טיפה אחריהם לדירה. אמרתי להם שיפזרו מיטות לחדרים הילדים לפי הבנתם. הכניסו מיטה גדולה לחדרון ומיטה קטנה לחדר הגדול. למה? כשביקשתי שיחליפו חדרים למיטות פשוט סירבו. לא ממליץ. אפילו לא טרחו להתנצל על עוגמת הנפש. אמרו בבוז שיחזירו את האקסטרה השתלם וכמובן לא החזירו. להפך. הרבו בעלבונות. גם כשאמרתי: ללקוח שקיבל מכוער ועקום אתה פשוט מתנצל ומתקן הכי מהר, וזהו. כל מילה מיותרת, קל וחומר הטחת עלבונות בלקוח שהרגיש מרומה. לא עזר. הייתי שמח אם היו מתנצלים מהר, מתקנים מהר, וחוסכים ממני עוגמת נפש ומעצמם את הביקורת הזו. כפי שאמרתי להם: קל לקלקל. קשה לתקן.