הוזמן לנסות לתקן דלת ברזל בלגי שלא נסגרת אלא בהפעלת לחץ. סוכם על סכום להגעה. הגיע ואמר שיכול לתקן. ביצעו מה שביצעו והדלת אכן נסגרה ללא לחץ. שילמתי בשמחה יותר. הבעיה: אחרי שישה ימים שמנו לב שהדלת שוב לא נסגרת ללא לחץ. ניסיתי לשכנע אותו שזו לא עבודה מקצועית אם היא לא מחזיקה מעמד... לא הסכים לבוא שוב ולתקן בצורה מקצועית, או לפחות להחזיר את הסכום שמעבר לביקור.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
10
יחס
5
5
כללי
-1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמסגר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות ברזל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אסף עוסק בתחום המסגריות. הוא מספר: "אני מציע עבודות בוטיק בעץ ומתכת בהתאמה אישית, ושירות איכותי לכל לקוח. אשמח לתת לכם שירות."
תחומי התמחות
:: מסגרות אומנותית בהתאמה אישית, ייצור לפי תכניות אדריכליות
:: עבודות עץ ומתכת, ריהוט בהתאמה, ואדניות
ותק בתחום
2012
סינון לפי: 1 חוות דעת מקהילת עובדי מטריקס
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.