כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
הכל התחיל אי שם בשנת 1995, כשאילן למד תעודת מקצוע בתיכון מלט"ב בחולון. מאז ועד היום הוא מנהל את העסק שלו.
אילן נשוי ויש לו שלושה ילדים בני 12, 13 ו-19.
בשעות הפנאי הוא אוהב לנגן בגיטרה, "כל מה שבא לי טוב לאוזן, בעיקר מטאליקה ולד זפלין שהם האהובים עלי", הוא מספר. לרוב הוא מנגן לבד, אבל לפעמים גם הבן שלו מצטרף לניגון משותף "הכנסתי אותו גם למחלה הזו של הגיטרה" הוא משתף בסיפוק.
אילן עבד קשה כדי להקים את העסק שלו. "בהתחלה פרסמתי את עצמי בכל מיני מקומונים וזה הלך קצת לאט. אבל אז התחילו להגיע המלצות מפה לאוזן והעסק גדל והתחיל לצמוח".
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודות אלומיניום זה הרגע שהעבודה מסתיימת והלקוחות מרוצים "זה ממש עונג, לראות לקוח מבסוט. נגיד, לפני 15 שנים ביצעתי עבודת אלומיניום ללקוח, בימים אלה הוא התקשר אלי וביקש ממני עוד עבודה. זה ממש מרגש אותי שלקוחות זוכרים אותי, מרוצים וחוזרים לעוד עבודות במשך 21 שנים מעולם לא היו לי תלונות של לקוחות".
ומה לגבי השאיפות לעתיד?
אילן מספר שהוא מתעניין מאוד גם בתחום של השיפוצים ועבודות גמר. "אני מקווה להגיע לשם ממש בקרוב, להגדיל את העסק שלי לעוד תחומים ולהצליח לבצע עבודות משלב הבניה הראשונית ועד הרגע שאני נותן את המפתח ללקוח".
תחומי התמחות:
:: חלונות אלומיניום
:: תריסים
:: תריסים חשמליים
:: דלתות
:: סגירת מרפסות
:: עבודות אלומיניום גדולות
בעסק של אילן נותנים אחריות לשנה על כל העבודות ו-5 שנות אחריות על מוצרים נוספים כמו תריסי גלילה.
שאלות ותשובות עם אילן
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.