הגיעו 2 עובדים, עבדו בצורה יסודית, רצינית ואחראית. יוסי מאוד שירותי, ונתן לי תחושה שאני בידיים טובות, גם כשנתקע עם הרכב, הוא שלח עובד ותיק שהוא סומך עליו, והבטיח לי שעד שאני לא מרוצה הם לא ילכו מהבית. הם גם ניקו אחריהם ושאלו שוב אם אני צריכה עוד משהו לפני שהלכו. עשו עבודה מצוינת ואני מרוצה!
כשחברת פוליש וניקיון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות ניקיון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
איתמר נמצא בתחום הניקיון כבר מעל 6 שנים וחברתו מתמחה בכל סוגי הניקיון ונותנים שירות ללא תחרות.
הוא מספר: "נשאבתי לתחום מהחיים האישיים שלי כאשר אני אדם מאוד נקי ומסודר וראיתי שהתחום של מסירת דירות לוקה בחסר. הלקוחות שמים את כל כספם בדירה והרושם הראשוני איך נאמר בעדינות, לא משהו הסיפוק שלנו זה החיוך שלכם ולכם כל מה שנותר זה להזמין הובלה. אנחנו לא הכי זולים אך אצלנו תקבלו 200 אחוז תמורה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.