טיפול לרכב רובוטי, שהיה עובר לניוטרל באמצע הנסיעה. תיקון שכלל החלפת קלאץ' וחריטת גלגל תנופה.
חוות דעת:
סאמי נתן שירות טוב, הסביר הכל בסבלנות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
דורון סער, רמת גן.
אשרור: 28/08/2024
משוב: 30/05/2024
תיאור השירות:
תיקון הגה ברכב מחברת רנו.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא עשה את העבודה שלו, הכל עובד והמחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
רן ברגינסקי, רמת גן.
משוב: 12/08/2024
תיאור השירות:
בדיקה כללית לרכב מסוג פיג'ו 208 שנתון 2014.
חוות דעת:
השירות היה ממש טוב, הכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל פלטי, רמת גן.
אשרור: 02/07/2024
משוב: 31/03/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15 אלף כולל החלפת בלמים ברכב מחברת קיה ספורטז' שנתון 2020.
חוות דעת:
היה מצוין, אחלה. הוא היה מקצועי ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן פלג, גבעתיים.
משוב: 01/07/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15,000 לרכב של חברת יונדאי.
חוות דעת:
סאמי היה נהדר, אמין ובאמת על הכיפאק. הוא תקתק את העבודה, היה קשוב והסביר. הוא מקצוען, באיכות מגיע לו 10. המחיר לטעמי טיפה יקר אבל הוא מורשה של יונדאי אז מראש זה יקר יותר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמי האופטמן, רמת גן.
משוב: 30/06/2024
תיאור השירות:
תיקון הגה.
חוות דעת:
היה על-הכיפאק! איש נחמד ואמין, טיפל ברכב במהירות, רק המחיר היה קצת גבוה מהמצופה. עדיין ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלינור וייסמן, גבעתיים.
אשרור: 30/06/2024
משוב: 15/08/2023
תיאור השירות:
החלפה של הפלאגים של הרכב והפנייה לתיקון נוסף של המפתח במקום ליד.
חוות דעת:
אני ממש אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף דול, רמת גן.
משוב: 24/06/2024
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור מנוע ורדיאטור מזגן.
חוות דעת:
אחלה גבר. אמיתי, דובר אמת, זמין ושירותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברוך פלדמן, רמת גן.
אשרור: 20/06/2024
משוב: 07/11/2023
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור מים ברכב קיה ריו 2011.
חוות דעת:
היה נהדר! למרות המלחמה ומוסך ריק מעובדים, קיבל אותי בשמחה וטיפל ברכב באותו היום. יחס נפלא עם חיוך וקפה שחור קטן. המוסך מזכיר יותר חדר המתנה של רופא, נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 219 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת אומן
אודות
סאמי בעל מוסך המתעסק במכונאות כללית ומיזוג אוויר לרכב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.