פניתי אליו לגבי מחשב נייד שתקלת תוכנה לא אפשרה להפעיל אותו, הוא נאלץ להתקין מחדש את מערכת ההפעלה וה-OFFICE ודאג להתקין גם Teamview כדי שיוכל לתמוך מרחוק במידת הצורך.
סלבה היה סבלני והסביר מה הוא עשה. היה הגון ושירותי ואני כמובן ממליצה עליו.
כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
סלבה הגיע לתחום המחשבים בגיל צעיר, ועוד כשהיה נער תמיד רצה לחקור וללמוד. סלבה מעיד שהניסיון התעסקותי שלו בנה אותו ונתן לו ביטחון עצמי לצאת לעולם העצמאי כדי לייצג את עצמו בכבוד. הוא מספר שמה שחשוב לו בעבודה זה להיות יעיל לאדם שפונה אליו, גם ברמה השירותית וגם ברמה המקצועית. מה שמיוחד בעסק שלי זה שהלקוח מקבל ליווי צמוד לכל האורך התיקון גם בשעות לא שעות, כי השירות ללקוח הוא המקום הראשון מבחינתי מספר סלבה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.