הוא היה בסדר גמור, העבודה נעשתה בדירה שכורה מול הדייר. הבעל מקצוע היה איתי בקשר טלפוני תיאם איתי ועם הדייר הכל, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואנחנו מרוצים.
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שון, אינסטלטור וטכנאי דודים מספר: "עוד בילדותי, כשהייתי יוצא עם אבא שלי לעבוד באינסטלציה, ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים. הכי חשוב לי בעבודה זה לדאוג ללקוח עד שיהיה מרוצה והדבר שהכי חשוב לי זה השירות, האמינות והמחיר".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.