כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אריה הגיע לתחום מתוך אהבה מאוד ליצור ולפרק דברים מגיל צעיר. "כבר בתור ילד הייתי אוהב לפרק דברים ולבנות אותם מחדש, ובכלל התחברתי לכל עבודה שהיה צריך לעשות עם הידיים", הוא מספר.
הדבר שהכי חשוב לו בעבודה זה לעבוד באופן מקצועי ולתת ללקוח שירות טוב והסבר על כל שלב בעבודה. "וכמובן הכל עם חיוך וברוח טובה, כי בסופו של דבר מה שהכי חשוב לי זה שהלקוח ייצא מרוצה."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.