אני מאוד מאוד מרוצה!
מקצועי וישר, תמיד הקדים להגיע, עדכן אותי בכל שלב (היו עוד שני ביקורי המשך לסגור את הקיר). לאחר שכבר עצר את הנזילה, ומבחינתי הכל נראה תקין, הוא התעקש לנסוע לחנות ולקנות חלק אורגינלי כדי "שהפיתרון יהיה 100 אחוז ולא רק 99". כבר בשיחת טלפון הזהרתי אותו שהיו כבר לפניו שני אינסטלטורים שלא רצו לבצע את העבודה כי היא מסובכת. הוא אמר שיגיע וינסה לתקן את הנזילה באותו יום, מקסימום זה ידרוש ביקור נוסף. כמובן שהצליח לסיים באותו יום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.