כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 15/09/2024
רישיון
בתוקף עד 15/09/2024
רישיון
בתוקף עד 10/10/2022
רישיון
בתוקף עד 10/10/2022
רישיון
בתוקף עד 20/03/2027
רישיון
בתוקף עד 10/10/2023
אודות
"בתחום ההדברה ולחימה במזיקים, השלב החשוב ביותר הוא איתור הבעיה, ורק לאחר מכן פתרונות לטיפול", מספר עומר. "בכל עבודה שאני ניגש אליה אני מבצע פעולת ניטור בדיקה ומעקב איזה מזיק נמצא בבית הלקוח, באיזו כמות, ומה מקור החדירה לבית. רק לאחר מכן אני מגבש תכנית פעולה מקצועית לטיפול במקור הבעיה. כמו כן, שביעות רצון הלקוח הוא המדד החשוב בעיני וכך אני אפעל תמיד".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.