כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אושרי הוא הנדימן שגר באם המושבות פתח תקווה. "כיום אני נותן שירות לעשרות בתים, חברות הייטק ומוסדות ציבוריים. לפני כ10 שנים התחלתי להתמקצע בתחום מיזוג אוויר וחשמל לבית, למדתי במכללת המנהל הטכני ואני בעל תעודות הכשרה בתחום. אני מבצע את כלל התיקונים למזגנים ומבצע את כל העבודות החשמל. בנוסף לזה נותן שירות תחזוקה כללית לבתים ולעסקים כל תחזוקת הבית היא המקצועיות שלי, אני מבצע כל עבודה על הצד הטוב ביותר, מעניק שירות אישי ואדיב שעדיין לא הכרתם לכל לקוח ודואג תמיד שתצאו מרוצים" מעיד אושרי .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.