כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אוריה נשוי ואבא לילדה מתוקה, יש לו חברה המתמחה בעבודות אלומיניום מגוונות כגון: תיקון תריסים, החלפת חבלים, תיקון רשתות ועוד... אוריה מספר שהוא רואה חשיבות רבה במתן שירות ברמה גבוהה לצד מקצועיות: "הא'-ב' של העסק הוא יחס מקצועי ואדיב ללקוח תוך ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר."
תחומי התמחות
:: אלומיניום
:: תיקוני תריסים וחלונות
:: החלפת גלגלים ורשתות
:: תיקון תריסים חשמליים
ותק בתחום
6 שנות ניסיון: מתוכן 3 שנים כשכיר ועוד 3 שנים כבעל עסק עצמאי.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.