כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אליחי הוא הנדימן ועוסק בתחום הצללה. הוא מספר: "אני מומחה בתיקונים כלליים לדירות, ובמיוחד בכל הקשור לאלומיניום אני מבצע את כל העבודות השונות, אם זה חלונות, דלתות, תריסים, רשתות, ידיות ועוד. כבר מגיל ילדות, עבדתי בעסק האלומיניום המשפחתי בירושלים. אני בעל ניסיון רב בכל הקשור לעבודות אלומיניום מסוגים שונים ובתיקונים כלליים לבית. בעל חוש טכני נרחב ויכולת אלתור ומציאת פתרונות יצירתיים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.