גדי בא, היה אצלי מהבוקר ושללנו כמה אופציות עד שאיתר את המקור האפשרי לנזילה. בנוסף אחרי הביקור התקשר לבדוק שיצרנו קשר עם האיש של החימום התת רצפתי, ממש היה לו חשוב לוודא שהבעיה נפתרת!
כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
גדי הוא עצמאי בתחום הבניין כבר 20 שנים. בעברו למד הנדסאי בניין, וכיום כבר 15 שנים שהוא מתמחה בתחום האינסטלציה. הוא מתמחה באיתור נזילות על ידי מכשירים מתקדמים, תיקון נזילות הביוב ומרזבים בטכנולוגיה ללא הרס, פתיחת סתימות מכל הסוגים כולל טיפול בכל גורם כגון שורשים, ברזלים, ובטון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.