כשרפד רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ריפודי רהיטים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
העסק המשפחתי של יאן הוקם אי שם בשנת 1965. הוא מספר שהמומחיות של תיקון וריפוד ספות "עוברת אצלנו במשפחה מדור לדור". עוד הוא מוסיף: "את הידע שלנו רכשנו תוך התנסות בעשרות אלפי ספות, תוך שאנו מקפידים תמיד לתת המענה עבור דרישות הלקוח. המומחיות שלנו היא בכל מה שנוגע לחידוש כל סוגי הריהוט, החל מתיקון פרמים קטנים ומילוי חור בספה, דרך מילוי כריות, תיקון רגליים לספה מחדש וריפוד מלא לכל סוגי הריהוט. אנו דוגלים באיכות השירות, בשקיפות מול לקוחותינו ובמקצועיות חסרת פשרות!".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.