כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
מיזוג אוויר
אודות
דניאל, בעל עסק בתחום מיזוג האוויר, מספר: "הגעתי לתחום בעקבות כמה שנים בהם עבדתי בתחום הבמות וחיפשתי תחום דומה שייתן לי תחושת סיפוק והצלחה", הוא מספר. "חשוב לי לתת פתרון אמתי לתקלות ושהלקוח יהיה מרוצה".
תחומי התמחות
:: תיקון מזגנים ומקררים
:: ניקיון מזגנים
ותק בתחום
דניאל עבד 5 שנים כשכיר וב-2017 יצא לדרכו כעצמאי.
האחריות כוללת
:: אחריות על השירות
הכשרה
קורס טכנאי קירור ומיזוג אוויר של משרד הכלכלה, תעודת חשמלאי
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.