כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים נמצא בתחום מיזוג האוויר משנת 2006. הוא מעיד על עצמו שיש לו תודעת שרות גבוהה: "אני עומד בזמנים ופותר בעיות מסובכות בזמן קצר". "חשוב לי לנסות לשנות את הסטיגמה על בעלי מקצוע בארץ", הוא מוסיף.
תחומי התמחות
:: תיקון תקלות
:: טיפול בנזילות מסובכות
:: איתור ומציאת פיתרון לדליפות גז
ותק בתחום
בתחום משנת 2006
הכשרה
קורס טכנאי מזגנים של המכללה לטכנאי שירות והסמכה לטכנאי מזגנים של משרד התמ"ת
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.