איזה עבודה הוא עשה, זה פשוט לא להאמין! כשדיברנו בטלפון הוא ישר הבין שצריך ללכת על כיוון יצירתי לפתור את הבעיה, כי אחרת הפתרון זה להחליף את הצירים בדלת והוא הסביר שכרגע אין סיבה ממשית שאוציא סכום גדול מאוד על העבודה הזו. בזכותו הדלת מרחפת, זה עולם אחר! זה עוד לא הסוף כי בדרך החוצה, שאלתי אותו על שער ברזל שלי שמתחמם ונתקע אחד בשני, שאלתי אם יש לו במקרה משייף. ישר הוא אמר שאין בעיה, דאג לזה ועכשיו השער מחליק בלי בעיה. בעיניי את הכל הוא עשה במחיר ממש נדיר ומשתלם, כבר לא גובים מחירים כאלו היום! הוא שמור אצלי באנשי כקשר כצדיק, הכל אצלו עשר ובאמת שמגיע לו!
היה מצוין זו לא מילה! כבר בשיחת הטלפון בחן את הבעיה לעומק והסביר לי שלא הגיוני שאני צריכה להחליף מנגנון (מה שטען בעל מקצוע שהגיע לפניו, וסרבתי לביצוע העבודה על ידו) ואכן צדק כשהגיע ולקח 40% מהמחיר הגבוה שהתבקשתי לשלם לבעל המקצוע השני. כלומר גם יצאתי בזול וגם לא פרקו את הדלת, פעולה לדעתי שרק הייתה יכולה לגרום לנזקים נוספים בהמשך. מעבר לכך לא רצה לקחת תשלום רק לאחר 3 ימים ששמע שאין בעיה והכל עובד תקין. פשוט צדיק.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמנעולן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והחלפת מנעולים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.