הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
גם בהשוואת מחירים, נאור היה הוגן לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נאור עוסק בתיקון מוצרי חשמל, על כך הוא מספר: "חשוב לי לשים דגש על אחריות אמינות ושימוש רק בחלפים מקוריים על פי הוראות היצרן, ומשתדל לתת מחירים אטרקטיביים."
שימו לב -נאור לא מבצע תיקונים לתנורי גז וכיריים גז למיקסרים, מעבדי מזון וברי מים.
תחומי התמחות
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשים ותנורים
ותק בתחום
משנת 2013
האחריות כוללת
:: אחריות על חלקים למשך 3 חודשים ללא תשלום דמי ביקור
שאלות ותשובות עם נאור
סינון לפי: 2 חוות דעת מקהילת עובדי מטריקס
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.