בא בזמן, בחור מאוד נחמד, נראה מקצועי מאוד וגבה סכום שלדעתי הגון.
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור ישר, הרצליה.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
תיקוו מקרר.
חוות דעת:
היה פשוט מצוין! יחס, שירות ואמינות ברמה של שוויץ. פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה גרוסמן פרזנטה, כפר סבא.
משוב: 06/04/2017
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אמקור והחלפת נורה.
חוות דעת:
היה שירות מעולה. מראש הוא ציין שיכול להיות שהבעיה תהיה החלפת נורה בלבד. הייתי מרוצה מזה שהגיב מיד, אמר מתי יכול, ותיאמנו כך שיגיע בזמן שמתאים לי והייתי מרוצה מכך שלא הייתי צריכה לחכות לו. ביקשתי שיבדוק את המקרר, כי לא הייתי בטוחה אם זו הייתה רק הנורה או בעיה נוספת. לאחר מכן הוא התקשר לוודא שהכל בסדר. השירות היה מעולה, אבל אני לא יכולה להעריך את המקצועיות שלו, כי מדובר בהחלפת נורה בלבד.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי מרק, תל אביב.
אשרור: 12/04/2016
משוב: 11/02/2016
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לבעיה באייס מייקר במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
בעל מקצוע נחמד וסבלני, הסביר לנו בדיוק איך לפתור את הבעיה וחסך לנו הגעה של בעל מקצוע.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ספי כ. רמת גן.
אשרור: 01/03/2016
משוב: 28/12/2015
תיאור השירות:
תיקון מקפיא.
חוות דעת:
הטכנאי הגיע, הניח את התיק ואמר מה הבעיה. היה צריך לבצע תיאום של גובה דלת המקפיא - הדלת לא לחצה על הכפתור שמפסיק את הפעלת המקפיא. הוא תיקן את המקפיא ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת דבעון, גבעתיים.
משוב: 16/10/2015
תיאור השירות:
כיוונון רמת הקור וניקוי של מקרר.
חוות דעת:
השירות היה ממש עשר! הוא עשה מאמץ לבוא בשעות לא מקובלות ובזמן שעמוס עבורו ועשה עבודה מקצועית ואפילו מעבר לתיקון עצמו הוא גם ביצע עבודת תחזוק שוטפת של המקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת דבעון, גבעתיים.
אשרור: 03/10/2015
משוב: 11/05/2015
חוות דעת:
היה אצלי קובי. הגיע מהיום להיום. עשה הכל כדי להגיע בשעה שביקשתי. עבד מהר, נקי, הסביר לי מה הבעיה ומה הפתרונות. המקרר חזר לעבוד מיד לאחר התיקון. יופי של שירות. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרי א. תל אביב.
אשרור: 02/08/2015
משוב: 25/05/2015
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת ג'נרל אלקטריק, שכלל החלפת מנגנון הפשרה.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז: מקצועי, אמין, הוגן ודייקן. הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. ז. פתח תקווה.
אשרור: 23/04/2023
משוב: 21/02/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמקור.
חוות דעת:
שרות מצוין, ממליץ בחום. היה מקצועי, מהיר והכי חשוב אמין. והמחיר היה הוגן וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ד. ס. צור יצחק.
משוב: 30/01/2017
תיאור השירות:
הפשרת מקרר.
חוות דעת:
היה סבבה. הגיעו בזמן. היו מקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.