תיקון מזגן 2.5 כ"ס של חברת אלקטרה שכלל החלפת מדחס.
חוות דעת:
הוא היה מאד מקצועי, הוא היה על הכיפאק, הגיע כשאמר והיה בסדר גמור. היה נראה שהוא יודע מה הוא עושה, ישר עלה על הבעיה, הסביר איך אפשר למנוע שזה יחזור על עצמו בעתיד והראה לנו את החלקים שהוא החליף.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב א. תל אביב.
משוב: 14/08/2020
תיאור השירות:
החלפת סטרטר למזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, מקצועי, הגיע בזמן ויותר מהר ממה שחבתי שיגיע. עשה עבודה טובה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מריה פישמן, נס ציונה.
אשרור: 05/08/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון יחידה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד. המזגן שלי לא נדלק אז הזמנתי אותו וממש תוך חמש דק הוא פתר את הבעיה. הוא היה מאוד מקצועי, הסביר לי הכל ואפילו נתן לי ייעוץ מה לעשות להבא. ענה לי על כל השאלות והמזגן עכשיו עובד פצצה. לפני שהגיע ווידא איתי שאני בבית ובאמת הגיע בשעה שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא בן-דוד, הוד השרון.
אשרור: 28/09/2018
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
ניקוי צינור ניקוז ורשתות, החלפת קבל, החלפת משאבת מים.
חוות דעת:
הזמנתי את הטכנאי משום שהייתה נזילה והמשאבה לא פעלה. צחי עבד כשעה וסידר דברים אחרים אשר הפריעו לפעילות המשאבה. לבסוף הגיע למשאבה, היא הצליחה לשאוב, אך המליץ להחליף אותה משום שהיא נוזלת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן קדר, נתניה.
אשרור: 21/11/2017
משוב: 20/09/2017
תיאור השירות:
תיקון צינור מים חסום במזגן עילי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בזמן, טיפל בתקלת צינור חסום במזגן במהירות. לא חייב מעבר לעלות הזמנת טכנאי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. ר. רמת גן.
משוב: 29/01/2021
תיאור השירות:
ביקור לגבי תיקון מזגן רגיל ישן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע לבדוק את המזגן והבין שאין מה לתקן. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, עשה את העבודה על הכיפאק והמחיר היה סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ע. ז. גבעתיים.
אשרור: 26/03/2020
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת 2 מזגנים קטנים, החלפת קבל באחד ובשני ניקוי מסנן.
חוות דעת:
צחי בא למחרת היום שהתקשרתי אליו. הוא בא בזמן שקבענו, היה יעיל, הסביר את התקלה ואיך להמנע ממנה (לנקות מסננים!), מאד שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ד. ב. חדרה.
אשרור: 16/08/2018
משוב: 10/06/2018
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 11/10/2020
תיאור השירות:
בדיקת עובש במזגן.
חוות דעת:
שירות יקר לטעמי, אך ברמה. אחרי בדיקה ויזואלית התברר שאין עובש. בפועל לא ביצע דבר פרט לבחינה ויזואלית.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
צחי מעיד שכבר בתור ילד אהב לפרק ולהתעסק במזגנים, ולימד למד את תחום המכונות.
תחומי התמחות
:: מזגנים עיליים, מיני מרכזיים , ומערכות מיזוג אויר.
:: תכנון מערכות מיזוג אויר למוסדות ולקוחות פרטיים.
ותק בתחום
בתחום משנת 1995.
שאלות ותשובות עם יצחק
הודעה על עומס כבד
עקב העומס הכבד בפניות לעסקים בתחום זה, רק חברי מידרג ותיקים עם דרגת "משתמש מתחיל" ומעלה יכולים לקבל מידע היום. מצטערים, פשוט העסקים לא עומדים בעומס...
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.