לא היה מספיק טוב. עבודה של חמש דקות, לא נבדקה כי היה גשום ואיש המקצוע עזב את המקום.
איכות
5
מחיר
1
זמנים
7
יחס
7
תגובת העסק:
צר לי שזו תחושת הלקוח, טווח המחיר נאמר מלכתחילה, בנוסף הוחלפו שני מחברי פלסאון 25 וחצי מטר צינור על מנת לבטל שיבר ישן נוזל ולא פעיל, לבסוף נגבה פחות מהסכום שעליו סוכם בטלפון, בסיום העבודה לא נשארתי לבדוק שהכל תקין בגלל מזג האויר הסוער אך אמרתי ללקוח שלא צריכה להיות בעיה ובמידה ותהיה בעיה אני זמין להגיע באותו רגע. אמשיך לתת את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיי
6
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.