טיפול תקופתי והכנה לטסט של רכב פרטי מסוג קיה שנת 2016.
חוות דעת:
נאסר היה זמין מאוד, נתן יחס ממש טוב, הציג את הבעיה והראה לי במקום איזה חלקים החליף, מה תיקן ובגדול הוא היה פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאהד עלו, טירת כרמל.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
איתור תקלה במאוורר מנוע ברכב מסוג קיה נירו.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם, אין דברים כאלה! היחס שלו היה מדהים ואדיב. הוא איתר תקלה ברכב ולא לקח תשלום על הבדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר אפרת, חיפה.
אשרור: 07/04/2023
משוב: 05/01/2023
תיאור השירות:
טיפול ותיקונים לרכב בנזין מסוג קיה שנת 2010.
חוות דעת:
נאסר היה אחלה. אדיב, מקצועי והגון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי חגר, חיפה.
משוב: 31/01/2023
תיאור השירות:
תיקון ברקסים וצלחות והחלפת מסנן דלק ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
ממש מצוין! הוא עשה הכל באותו יום ובחצי מחיר ממה שהציעו במקום אחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל כץ, חיפה.
משוב: 15/12/2022
תיאור השירות:
הכנה והעברת טסט שכללה החלפת מגבים ושמן לרכב מסוג קיה פיקנטו שנת 2011.
חוות דעת:
פעם ראשונה שאני מרגישה שלא מרמים אותי. הוא נעים הליכות ואדיב, מסביר בצורה יסודית ומקצוען. הוא העביר בעצמו את הטסט לרכב. אני מרוצה מהעבודה וגם המחירים הם יותר מסבירים לדעתי, תמיד תקעו לי כל מיני מחירים מטורפים על העברת טסט והוא לקח חצי מחיר וגם שם חלקים מקוריים. אני מרוצה בלב שלם! ממש עשר, אין לי מילה אחת רעה להגיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמנון דדו, חיפה.
משוב: 23/02/2022
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 120 אלף והכנה לטסט כולל החלפת ברקסים ושמנים ברכב מסוג קיה פיקנטו שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, עשה עבודה טובה והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן נ. חיפה.
אשרור: 06/02/2022
משוב: 07/11/2021
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג קיה פיקנטו והכנה לטסט.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! נאסר היה אדיב והמחיר היה מאוד מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף כץ נאגר, חיפה.
משוב: 02/02/2022
תיאור השירות:
החלפת צלחות ורפידות בלם ברכב מסוג קיה פיקנטו שנתון 2015.
חוות דעת:
היה על כיפאק גם מבחינת השירות וגם מבחינת המחיר. הוא הצליח לאתר תקלה שלא הצליחו לאתר במוסך אחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור זהר, חיפה.
משוב: 29/12/2021
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט לרכב מסוג קיה ספורטאז' שנתון 2014 שכלל החלפת מצמד.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שני טל, חיפה.
אשרור: 08/12/2021
משוב: 09/09/2021
תיאור השירות:
טיפול 75 אלף שכלל תיקון בלמים ברכב קיה ספורטאז שנת 2014.
חוות דעת:
הוא היה באמת מקסים ונתן שיורת טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1061 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.