הוא היה בסדר גמור. סיים תוך כמה דקות ונתן שירות טוב. הוא לקח לדעתי מחיר גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
תומר קרסיק, גבעת שמואל.
אשרור: 12/07/2020
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
התריס הסתובב לכיוון הלא נכון לאחר שימוש במנואלה הידנית, מה שתקע את התריס ועיקם את החיבורים בין השלבים.עזרא יישר ידנית כל אחד מהשלבים והציל את התריס (ואותי מהוצאה מיותרת). כל זאת באווירה טובה ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן מ. ראש העין.
אשרור: 08/12/2015
משוב: 06/10/2015
תיאור השירות:
תיקון רצועות של תריס גלילה.
חוות דעת:
עזרא הגיע בזמן והיה מאד נחמד. היה מאד אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נ. א. רמת השרון.
אשרור: 10/11/2018
משוב: 07/09/2018
תיאור השירות:
החלפת גלגלים לתריס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 28/11/2021
משוב: 21/09/2021
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה חשמלי שכלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
הייתי מרוצה! הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. היה אדיב והסביר מה יעשה,
לא יודע לגבי המחיר אבל נראה לי בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.