אביב היה אש. השותפה שלי הייתה איתו בזמן העבודה והיא סיפרה שהוא היה מעולה. הוא פתר את הבעיה ואנחנו מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סימה ורשבסקי, רמת גן.
אשרור: 10/02/2022
משוב: 12/12/2021
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יואל פ. תל אביב.
אשרור: 26/12/2017
משוב: 25/10/2017
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה HAIER.
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה! המחיר יכול להיות מעט יותר זול.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ש. ד. תל אביב.
משוב: 05/03/2023
תיאור השירות:
תיקון מדיח של חברת ןווירפול ושבר זכוכית בתוך משאבת המים.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/02/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור אפייה מקצר.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אביב הוא טכנאי מוצרי חשמל המעיד על עצמו: "אני מתמחה בתיקון מכונות ומייבשי כביסה, תנורי אפייה ומדיחים".
תנורי אפיה ומדיחים".
ותק בתחום
משנת 1999.
האחריות כוללת
:: 3 חודשים עבור החלפת חלקי חילוף למעט חלקי גומי ופלסטיק.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.