כשטכנאי מצלמות ואזעקות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
קובי, העומד בראש העסק, החל להתעסק עם מערכות במתח נמוך עוד כשהיה בן 15. מאז שהוא זוכר את עצמו היה 'חשמלאי חובב'. בצבא, קובי המשיך לעסוק בחשמל ושירת בחיל האוויר בתחום החשמל 12 שנים.
מהרגע שקובי השתחרר, הוא ידע במה הוא הולך לעסוק. הוא הקים את העסק שלו ומאז נהנה ממאות לקוחות מרוצים.
מלבד העובדה שקובי הוא איש שיחה טוב, הוא גם איש מקצוע מוכשר. קובי אוהב את הפן הטכנולוגי שבעבודה עם מערכות אבטחה ותקשורת מתקדמות, וכלל שהתחום הולך ומתקדם, העסק שלו מתפתח ומתקדם גם הוא.
את העניין והסיפוק הגדול בעבודה, קובי מוצא דווקא בתיקון תקלות של מערכות אזעקה ולא בהתקנה של מערכות אזעקה חדשות. לטענתו, בתיקון יש אתגר מסוים – למצוא את הבעיה, להתאים לה את הפתרון המתאים ביותר ולהצליח לתקן את המערכת!
חוץ מהניהול של העסק, קובי נשוי ואב לשני ילדים. אם לא היה עוסק בענף מערכות האבטחה, כנראה שהיינו פוגשים את קובי מנהל חנות צעצועים לילדים, או עוסק בהתנדבות עם ילדים.
בעתיד, קובי צופה לעסק שלו התקדמות וצמיחה.
העסק מנוהל על ידי קובי אשר עוסק בענף מערכות האבטחה והתקשורת מזה 15 שנים.
המוטו של העסק שלו הוא 100% לקוחות מרוצים!
תחומי ההתמחות העיקריים של החברה
:: מערכות בית חכם
:: אזעקות ומערכות אבטחה
:: מצלמות אבטחה
:: אינטרקום
:: בקרות כניסה
:: התקנת קודן
:: רשתות מחשבים
:: מערכות קולנוע ביתי
אחריות העסק של קובי מעניק מסגרת אחריות בהתאם לסוג העבודה.
שאלות ותשובות עם קובי
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.