גל היה מצוין! הוא עשה עבודה טובה ומכל הלב. הוא איש טוב ואיש מקצוע טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אלעזר יזדי, מודיעין.
משוב: 11/02/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להרכבת ארון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הייתי צריך להרכיב ארון בטווח קצר שגל לא יכל להגיע אליו אז גל דירבן אותי לעשות את זה בעצמי עם טיפים שנתן לי.
היה נחמד ומקצועי ביותר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מוטי בן שטרית, מודיעין.
משוב: 28/11/2023
תיאור השירות:
תיקון מגירות ודלת הזזה בארון בגדים.
חוות דעת:
מצוין. הגיע בזמן, אדיב, הסביר מה עשה, יחס טוב ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינב כהן, מודיעין.
משוב: 08/09/2023
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה ועבודות צבע.
חוות דעת:
הוא מקסים, מאוד נחמד ואמין. אפשר לסמוך עליו, אנחנו נעזרים בו כל המשפחה ואנחנו מרוצים ממנו מאוד.
איכות
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
עינב אלירז, רמת גן.
אשרור: 24/07/2024
משוב: 08/01/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שובל דהאן, תל אביב.
משוב: 01/01/2024
תיאור השירות:
צביעת קיר והדבקה של שלטים במשרד.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל יצחקי, ירושלים.
משוב: 25/12/2023
תיאור השירות:
התקנת מנורה הכללה תיקון וחיבור לחשמל והתקנת מדף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
גל היה מצוין! הוא היה נחמד מאוד ואני ממש ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת כהן הרמתי, ירושלים.
משוב: 19/12/2023
תיאור השירות:
החלפת ידית דלת.
חוות דעת:
היה מעולה! גל אדיב, מקצועי, הגיע מהר ועשה עבודה מדויקת (כולל שיוף הברזל של הידית) ואף ניקה אחריו. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי לזר, כפר סבא.
משוב: 14/12/2023
תיאור השירות:
תיקון תקרת מקלחת מעובש והתקלפות צבע פלוס סתימת חורים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! איש מקצוע שמבין עניין.
מאוד תקשורתי, מאוד אמין, מסביר על כל שלב, עושה תיאום צפיות מחירים הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריק ב. ירושלים.
משוב: 10/12/2023
תיאור השירות:
תיקון מגירות ושקע חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
גל הוא הנדימן ועוסק בתחום תיקון תריסים וחלונות, על כך מספר: "אני הנדימן חרוץ ויסודי המבצע תיקונים בבית ובעסק. ההתמחות שלי היא בעיקר תיקון תריסים ואלומיניום".
תחומי התמחות
:: תיקון תריסים
:: התקנת גופי תאורה
:: טלוויזיות
:: תיקון והרכבת ארונות
:: החלפת ברזים
:: תיקוני צנרת קלים
ותק בתחום
משנת 2010
האחריות כוללת
:: אחריות ל-5 שנים בהחלפת מנוע חשמלי לתריס
שאלות ותשובות עם גל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.