היה ממש אחלה, מכל הבחינות! מדובר בבית מושכר שהבעלים לא באיזור.
הפלאנג' נזל, קיצר את הדוד והקפיץ את כל הבית.
ארז היה זמין, אדיב, מאוד בהיר לגבי האפשרויות, העלויות ולוחות הזמנים.
הגיע באותו היום, בתיאום עם הדייר, בדק וראה שאין לו את החלק הספציפי, ניתק את החשמל ווידא שיש מים חמים בדוד מהשמש כדי שלדייר יהיה איך להתקלח, למחרת הגיע וסיים את העבודה.
לאורך כל היומיים ארז היה זמין לשאלות ובירורים, סבלני ונתן תחושה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבנר שריפט, קרית גת.
אשרור: 12/11/2024
משוב: 30/06/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום והסרת אבנית.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר פורטל, קרית גת.
משוב: 04/01/2023
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד שמש.
חוות דעת:
ארז היה מצוין! הוא נתן שירות טוב והגיע מאד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר ק. רמת גן.
משוב: 11/12/2025
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' וטרמוסטט.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירז ו. תל אביב.
משוב: 11/12/2025
תיאור השירות:
החלפת דוד חימום 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, בחור סבלני שענה לכל השאלות שלי בחיוב ובסבלנות. התקשרתי אליו אתמול, והוא הגיע היום למרות הגשמים והחשש לסופה. נתן מענה מהיר, יעיל וסופר שירותי. ממליצה בחום! הכל היה מאה אחוז! אין מילים, אדם מקסים, שירותי ואדיב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד ל. תל אביב.
משוב: 11/12/2025
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רות דיין, כפר אביב.
משוב: 10/12/2025
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואדיב. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן דודסון, רעננה.
משוב: 10/12/2025
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מקסים ר. אשדוד.
משוב: 10/12/2025
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום (פלאנג').
חוות דעת:
הוא היה אמין וזריז, נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון לוי, רמלה.
משוב: 10/12/2025
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וניקוי אבנית.
חוות דעת:
אני אמליץ בכיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 944 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם ארז
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.