מקצועי מאד, אמין, אדיב. היה מעולה, הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן סלמה, קרית ביאליק.
משוב: 09/12/2025
תיאור השירות:
החלפת סיפון והתקנת קו צינור ביוב חיצוני לאחר סתימה בירידת המים לביוב בכיור מטבח בבניין קומות בבית בקומה שלישית.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! שמעון אדיב, מקצועי ולעניין. עובד בצורה מסודרת ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן סמואל, קרית ביאליק.
משוב: 02/12/2025
תיאור השירות:
תיקון צינור מתחת לכיור במקלחת.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דניאלה ג. קרית ביאליק.
אשרור: 27/11/2025
משוב: 25/08/2025
תיאור השירות:
טיפול בתקלה.
חוות דעת:
שמעון בן אדם מקסים, עונה מהר והגיע באותו היום לטפל בתקלה. מחיר הוגן. פשוט כיף שיש בעל מקצוע כמוהו! מרוצה מאוד בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכסיי גורביץ, קרית ים.
משוב: 26/11/2025
תיאור השירות:
תיקון בעיית לחץ מים בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא עדכן מראש לגבי עלות התיקון, הגיע בזמן שקבענו וסידר את התקלה. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון גלעד, קרית מוצקין.
אשרור: 26/11/2025
משוב: 26/08/2025
תיאור השירות:
התקנת ברז לכיור מטבח עם טוחן אשפה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל שי, קרית אתא.
אשרור: 20/11/2025
משוב: 21/08/2025
תיאור השירות:
התקנת אל חוזר בשעון מים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילך ס. קרית מוצקין.
משוב: 16/11/2025
חוות דעת:
מקצועי ביותר, סבלני עם תודעת שירות גבוהה מאוד. אני מודה לו מאוד על הטיפול המהיר והיעיל. השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
תהילה י. קרית אתא.
משוב: 13/11/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וטיפול ברטיבות בקיר בניין.
חוות דעת:
ממש מעולה! נתן חו"ד הוגנת. הסביר את סיבות הרטיבות ואיך לטפל בה (מי מזגנים ופורקי לחץ של דודים שנספגו במסתורי כביסה) מכיוון שלא יכל לטפל פיזית בדברים לא רצה לקחת תשלום עבור הייעוץ! אדם נעים וישר ממליצה אדם נעים, ישר והגון מכיוון שלא יכל לטפל בבעיה לא היה מוכן לקחת כסף על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 185 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שמעון הוא אינסטלטור, על כך מספר: עבדתי מעל 10 שנים כקבלן שיפוצים שמבצע את כל סוגי העבודות. התחום שהכי נגעתי והתמקצעתי בו הוא אינסטלציה ביתית ומוסדית. עבדתי עם כל סוגי הצנרות מיים ושפכים (ביוב). חקרתי ולמדתי תקנים שלפיהם למדתי לתכנן מערכות מים (התאמת קטרים לפי מספר נקודות - כי איזה מבאס לחטוף כוויה במקלחת שפותחים ברז במטבח) ומערכות של מי שפכים עם שיפועים נכונים. הידע שרכשתי עוזר לי להבין את התקלות והכשלים ולמה הם קורים. לאן לגשת ואיפה לבדוק. אילו אביזרים וחומרים יותר אמינים ועם מה עדיף לעבוד, כי מעבר להפסד הכלכלי של תיקון חוזר, לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר שמביא חבר.
תחומי התמחות
:: התקנה ותיקון ניאגרות סמויות מכל הסוגים.
:: עבודות אינסטלציה בגובה (סנפלינג) במקומות ללא גישה למנוף.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.