הוא עשה אצלי המון דברים והוא מדהים! אהבתי את הפדנטיות והפרפקציוניזם שלו, מרגישים שהוא בא לא רק כדי לסיים את העבודה מהר. הוא התעמק שכל דבר יהיה בדיוק במידה, שיהיה ישר ואפילו נתן לי ייעוץ על דברים נוספים על הדרך. הוא בן אדם מקסים מבחינת אישיות, מקצוען שאין מה להגיד ואני אזמין אותו שוב, רק דברים טובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוליה שולמן, תל אביב.
משוב: 24/03/2024
תיאור השירות:
תיקוני צבע ותליית תמונה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
וינברג נדלן, תל אביב.
משוב: 27/04/2022
תיאור השירות:
התקנת תמי 4 והחלפת סיליקון במקלחון.
חוות דעת:
הוא היה מהמם. בחור מקצועי ונחמד. הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הוגן לדעתי. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל גלעדי, תל אביב.
משוב: 26/12/2021
תיאור השירות:
התקנת מסך טלויזיה, תליית מראה ותמונה.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע בזמן ועשה בדיוק מה שהיה צריך.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
טל נ. תל אביב.
משוב: 26/11/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור התקנת מכסה אסלה.
חוות דעת:
היה מצוין, הדריך אותי בדיוק מה לעשות במקצועיות ואדיבות, ממליצה עליו ממש. שירותי ואמין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
כרמל א. תל אביב.
משוב: 30/06/2021
תיאור השירות:
התקנת דלת פנימית.
חוות דעת:
אדם מקסים, מחויב לעבודה, רציני, אחראי ומסור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה ג. תל אביב.
משוב: 29/04/2021
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון דלת פלדלת עקומה.
חוות דעת:
ברמה האישית הוא מקסים, מאוד אדיב ונותן שירות מצוין. ניסה לעזור עם הדלת מעל ומעבר אבל לא הצליח לפתור את הבעיה. במשך ארבע שעות ניסה לסדר את הדלת ולא וויתר. בסוף הוא הצליח חצי לפתור את הבעיה ולא חייב בתשלום.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
רותי שיניצקי, רחובות.
משוב: 16/07/2025
תיאור השירות:
פירוק גלגיליות והתקנת גלגיליות חבלים לתליית כביסה במסתור הכביסה.
חוות דעת:
היה מאוד טוב! היה מצוין. עבד באכפתיות, הראה רצון עז לעזרה. נשמה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 33 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
טוהר איתי הוא הנדימן, על כך הוא מספר: "מאז ומתמיד התעסקתי בהתקנות תיקונים ותמיד קראו לי ההנדימן עד שהפכתי את זה למקצוע עיקרי שלי.ף אני מאמין שאם עושים משהו עושים אותו הצד הטוב ביותר."
ותק בתחום
משנת 2016
שאלות ותשובות עם טוהר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.