מאוד נהניתי ממנו! הוא עשה עבודה נקייה, שירות טוב, מחיר מצוין, ממש אדם ישר ונעים. הוא לא עזב עד שהכול היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי פולונסקי, שוהם.
משוב: 15/07/2025
תיאור השירות:
ניקוי המזגן.
חוות דעת:
מומלץ בחום! עלה על בעיה שהמאוורר הפנימי היה מלוכלך מאוד. ניקה אותו ביסודיות והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אתי אלקינד, מודיעין עילית.
משוב: 14/07/2025
תיאור השירות:
ניקוי 5 מזגנים, מילוי גז, טיפול בטפטוף חיצוני וסידור מערכת הניקוז.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! ממש מצוין! היה קשוב, אדיב ומקצועי, ממליצה עליו עם כל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר שטורמר, מודיעין.
משוב: 14/07/2025
תיאור השירות:
ניקוי מזגן רגיל ומזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי כץ, תל אביב.
משוב: 14/07/2025
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד א. שוהם.
משוב: 06/07/2025
חוות דעת:
ממש נחמד! התלוננתי על נזילת מים וקיפאון של המזגן. חשבנו ביחד שזה חוסר בגז, היה חסר קצת גז. ואחר כך פתחנו את המזגן והוא ראה לכלוכים בכניסה לניקוז. פתר את הבעיה אחרי שעבד על הכל כמעט 3 שעות. עבר דבר דבר עד שמצאנו את הבעיה, סבלני מאוד! איש נחמד מאוד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
הראל א. שערי תקווה.
משוב: 06/07/2025
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן 4 כ"ס.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ו. תל אביב.
משוב: 01/07/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
מדובר בצדיק! בשיחת טלפון המליץ על פתרון עדיף ביושרה שלא נתקלתי בה מעולם. זה פתר לנו את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
איילה ד. שוהם.
משוב: 25/06/2025
תיאור השירות:
ביקור טכנאי.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור נ. פתח תקווה.
משוב: 23/06/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן 4.5 כ"ס והחלפת כבל.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 624 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
שאלות ותשובות עם אברהם
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.