הוא היה יוצא מן הכלל! איש מקצוע נדיר. הוא עשה עבודה מדויקת ואיכותית בסבלנות ויעילות, בלי קשקושים והתחנפויות. הוא הגיע אליי מאוחר בערב בזריזות, אין דברים כאלה! הוא עשה עבודה של מהנדס בשקט ובנחמדות.
היה מצויין! אני מאד מרוצה, כמעט כל דבר שביקשנו הוא ידע מה לשלוף ולייעץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל דוידוב, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 16/01/2025
משוב: 16/10/2024
תיאור השירות:
תליית 2 מאווררי תקרה ומזנון.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי קליינמן, אור עקיבא.
אשרור: 15/12/2024
משוב: 15/09/2024
תיאור השירות:
תליית תמונות ומראות, תיקון שפכטל וצבע.
חוות דעת:
נעזרנו בעקיבא מספר פעמים לעבודות בבית, השירות היה מצויין, מאוד אדיב, מקצועי ומדויק, משאיר סביבה נקייה.
המחיר הגון בעייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ד. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 01/12/2024
תיאור השירות:
תיקון בעיה בדלת.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 193 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם עקביא
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.