הייתה לי נזילה מהדוד. עמיחי אבחן את התקלה. מקור הנזילה היה מחלק שנקרא מקשר בעקבות בלאי טבעי. הוא החליף אותו בחדש ופתר את הנזילה. הדוד על גג רעפים ואין גישה אליו אז עמיחי היה צריך לפרק רעפים מתחת לגג כדי להגיע לדוד ולהחזיר אותם כשסיים לתקן. זה משהו שהדאיג אותי לפני שהגיע אבל הוא בעל ניסיון ועשה את זה בלי בעיות. אתחיל מזה שעמיחי אחלה גבר ותענוג לקבל ממנו שירות. מבחינת זמינות הוא עשר, הגיע באותו יום שהתקשרתי. בונוס שלא נתקלתי בו לפניו. כשהוא יצא לדרך להגיע אליי, שלח מיקום בגוגל מפות אז יכלתי לראות איפה הוא ומתי בדיוק יגיע. עוד בונוס שאף פעם לא נתקלתי בו. אחרי שיחה ראשונית שבה תיארתי את הבעיה, הוא שלח לי מחירון. רשימה של תקלות שונות וכמה כל אחת עולה. אז המחיר בסוף היה מובן וצפוי. עבד במקצועיות ופתר את התקלה במהירות. הייתה חוויה מאוד נעימה. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה ש. חריש.
משוב: 13/07/2025
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל! שירות מקצועי מאוד, ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד ה. נתניה.
משוב: 13/07/2025
תיאור השירות:
אבחון תקלה.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1618 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה כרומגן
תעודה
אודות
עמיחי הוא מושבניק, נשוי ואבא לשלושה, עובד כמתקין דוודים, עם אישור עבודה בגובה ופוליסת ביטוח בתחום הדוודים.
"אני מתמחה בכל סוגי התקנות ופתרונות מים חמים, מערכות סולאריות דודי שמש מחליפי חום, חשמל ועוד" הוא אומר, "מתמחה בטיפול בכל סוגי התקלות בתחום החל מהחלפת גוף חימום ועד מערכות סחרור מים בבניינים".
תחומי התמחות
:: תיקון כל סוגי התקלות במערכות סולאריות
:: עבודות אינסטלציה בתחום עם צנרת ואביזרים תקניים בלבד
:: התקנות ברז ערבול למניעת כוויות ופיצוצי צנרת כתוצאה מים רותחים
:: מתן פתרונות להפחתת אבנית בבית ובמערכות סולאריות
ותק בתחום
משנת 1990
האחריות כוללת
:: מתן אחריות מקורית כרומגן על כל מוצר ואביזר מגובה בחשבונית מס
:: אחריות על דוודי כרומגן 4 שנים על הדוד האביזרים והעבודה+4שנים נוספות על הדוד בלבד
:: מתן שירות לכל תקלה לאחר ההתקנה או התיקון לא יאוחר מ 24 שעות מרגע ההודעה
:: התקנות מערות סולאריות בהתאם לדרישות לטופס אכלוס (ט'4)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.