שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 01/09/2025
תיאור השירות:
תיקון אינטרפוץ במקלחת, נזילה והחלפת גומיה בשירותים עבור אישה בהתנדבות.
חוות דעת:
ברז האינטרפוץ במקלחת היה לא תקין וגם הייתה נזילה בשירותים, הוא הצליח לסדר את הברז וגם החליף גומייה בשירותים. האישה מאוד מרוצה, מודה לו ומברכת אותו, הוא איש מקצועי, מסביר, מיד הגיע, הצליח לסדר את התקלה והיה ממש מדהים. ממש תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
ערן טל, תל אביב.
אשרור: 30/08/2025
משוב: 27/10/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת סיפון בצנרת אמבטיה.
חוות דעת:
שחר עשה את העבודה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שרה בושרד, תל אביב.
משוב: 28/08/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז חדר האמבטיה.
חוות דעת:
הזמנתי אינסטלטור לפתיחת סתימה בניקוז חדר האמבטיה – בעיה חוזרת שהסברתי עליה בפירוט בטלפון. הסתימה מתחילה באמבטיה ולבסוף גורמת לכל המים בחדר האמבטיה לעלות בחזרה. לניקוז יש מספר נקודות גישה ברצפה. היה סך הכל בסדר. האינסטלטור אכן פתח את הסתימה. במהלך העבודה גם הכיור בחדר האמבטיה השני נסתם. הבעיה נפתרה, אך הוא גבה ממני מחיר גבוה ב־50% מהצעת המחיר שסוכמה בטלפון. הוא השלים את העבודה, והיה מקצועי ואדיב. רק שימו לב לעליית המחיר. הוא היה אצלי בבית במשך 25 דקות.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
אהרון ש. תל אביב.
משוב: 27/08/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה, כולל החלפת צינור והחלפת כל הניאגרה.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר והחליף צינור. למרבה הצער זה המשיך לנזול, אבל הוא חזר מהר (פעמיים לצערי), פעם אחת לחיזוק ופעם שניה להחליף את כל הניאגרה. בסך הכל הייתי מרוצה. בעסה קצת שהיה פינג פונג עם זה, אבל אני מניח שזה מניסיון לחסוך לי בעלות, אז מובן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אורי ס. תל אביב.
משוב: 26/08/2025
תיאור השירות:
תיקון רובה והחלפת נקז במקלחון.
חוות דעת:
שחר היה נחמד, זמין, נגיש והשירות שלו היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי בן אפרת, תל אביב.
משוב: 26/08/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר ד. תל אביב.
משוב: 25/08/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! איש מקסים ושירותי. שעה אחרי שהתקשרתי אליו הוא כבר היה אצלי והסביר לי איך למנוע סתימות בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לריסה צירינסקי, תל אביב.
משוב: 19/08/2025
תיאור השירות:
תיקון אינטרפוץ והחלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי פרץ, תל אביב.
משוב: 18/08/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז מכונת כביסה וראש ברז במרפסת.
חוות דעת:
היה מעולה! בחור אדיב ונחמד ועונה לשאלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל גזית, תל אביב.
אשרור: 15/08/2025
משוב: 16/06/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור אספקת מים ראשי לבניין ע״י החלפת המקטע החלוד במקטע חדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שחר הגיע באופן מיידי ומיד התחיל בעבודה. מדובר בעבודה פיזית של חפירה וחיתוך שורשים רבים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2316 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.