טיפול לשני רכבים מחברת שברולט, שנתון 2020 ו2015, כולל תיקון נזילת שמן באחד.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהיחס, המקצועיות והעמידה בזמנים, הוא הסביר על כל התהליך, נתן צילום של כל החלקים ואין לי מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב א. חיפה.
משוב: 17/06/2025
תיאור השירות:
החלפת קלאץ'.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! אמין, מקצועי ומצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
דני ר. חיפה.
אשרור: 11/06/2025
משוב: 09/02/2025
תיאור השירות:
טיפול 80,000 כולל ניקוי מנוע ווישרים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ליאת אלון ב. חיפה.
אשרור: 21/05/2025
משוב: 19/01/2025
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר שפייזר, חיפה.
משוב: 24/04/2025
תיאור השירות:
החלפת פיוז ברכב מסוג קיה ספורטאז.
חוות דעת:
היה ממש סבבה! הוא קיבל אותי מהרגע להרגע, תיקן מה שצריך והיה מקצועי. גם המחיר היה טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנה ר. חיפה.
משוב: 23/04/2025
תיאור השירות:
החלפת פלאג עקב רעידות ברכב.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, נותן יחס אישי ומסביר הכל.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יעל גילת, חיפה.
אשרור: 20/04/2025
משוב: 20/01/2025
תיאור השירות:
טיפול תקופתי בסיאט איביזה 2020.
חוות דעת:
ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אורי סיוון, חיפה.
אשרור: 11/04/2025
משוב: 11/01/2025
תיאור השירות:
החלפת קופסת נתיכים ברכב יונדאי i30 בגלל בעיות חשמל.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! העבודה התבצעה מהר וטוב והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
וסים קנאנבה, חיפה.
משוב: 03/04/2025
תיאור השירות:
הלחמת אגזוז ברכב מסוג מיצובישי ספייס סטאר.
חוות דעת:
השירות של נאסר טוב. אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
ארז ודבקר, חיפה.
אשרור: 09/03/2025
משוב: 03/12/2024
תיאור השירות:
הכנה לטסט והעברת טסט לרכב מסוג Mazda 3 שנתון 2014.
חוות דעת:
נאסר נתן שירות מצוין, היה אדיב, מקצועי ומהיר והסביר הכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1141 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.