הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! התקנה מקצועית ונקייה. הוא אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון ב. קרית מוצקין.
משוב: 01/04/2025
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיות, תאורה ותמונות.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! בראש ובראשונה יחס מאוד אדיב ונעים, וכמובן מקצועי. מחיר הוגן ביותר. מבחינתי רביד הוא ה-go to לעבודות ׳הנדימן׳ ביתיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה ברונשטיין, קרית מוצקין.
משוב: 29/01/2025
תיאור השירות:
תיקון פעמון חשמלי לדלת ומנורה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, התרשמתי מהנכונות בזמנים ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גיא ט. חיפה.
משוב: 09/07/2025
תיאור השירות:
סידור שני תריסים ודלת של ארון.
חוות דעת:
היה מעולה! בחור אדיב, אמין וכנה. לא רק שלא איחר אפילו שאל אם אפשרי להקדים והקדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מורן רז, חיפה.
משוב: 08/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מיטת תינוק.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מאוד יעיל ומקשיב לרצונות שלנו, הביא לנו כמה אפשרויות לתיקון המיטה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן פרציגר, חריש.
משוב: 08/07/2025
תיאור השירות:
תליית כבלי כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע לפני הזמן שקבענו מוכן עם הכבלים וחלקי החילוף שהיה צריך. עבד מהר וגם הסביר. אחלה בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו טרייגר, חיפה.
משוב: 08/07/2025
תיאור השירות:
התקנת מדף על קיר גבס.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! נסע במיוחד לטמבוריה לקנות מה שצריך אחרי שזיהה את הצורך, היה מאוד אדיב וסבלני, ענה על כל השאלות בנעימות וסבלנות. עשה עבודה יפה מאוד ובמחיר ממש הוגן. בונוס, עשה מעל 200 יום כלוחם במילואים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רביד הוא הנדימן, וכך מספר על עצמו: "את הדרך שלי בתחום ההנדימן התחלתי דווקא בתקופה לא פשוטה – עם פרוץ המלחמה וסבב המילואים הראשון. גיליתי שמה שממלא אותי באמת זה היכולת לפתור בעיות לאנשים, להיות שם כשצריך, ולתת שירות בגובה העיניים – עם סבלנות, הקשבה ואמינות. בהתחלה עבדתי עם קבלן בתחום שיפוץ דירות, שם צברתי ניסיון מעשי וידע רחב. בהמשך, החלטתי לצאת לדרך עצמאית ולהתמקד בפרויקטים קטנים – כאלה שמביאים איתם אתגר אך גם סיפוק גדול כשמוצאים להם פתרון נכון. אני מציע מגוון שירותי הנדימן – מתיקונים קטנים, התקנות, עבודות תחזוקה ועד פתרונות מותאמים אישית לכל בית ועסק. כל עבודה נעשית מתוך הקשבה לצרכים שלכם, עם מטרה אחת ברורה - להשאיר אחריי לקוחות מרוצים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.