היה מאוד יעיל ומקשיב לרצונות שלנו, הביא לנו כמה אפשרויות לתיקון המיטה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו טרייגר, חיפה.
משוב: 08/07/2025
תיאור השירות:
התקנת מדף על קיר גבס.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! נסע במיוחד לטמבוריה לקנות מה שצריך אחרי שזיהה את הצורך, היה מאוד אדיב וסבלני, ענה על כל השאלות בנעימות וסבלנות. עשה עבודה יפה מאוד ובמחיר ממש הוגן. בונוס, עשה מעל 200 יום כלוחם במילואים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים הלוי, חיפה.
משוב: 10/06/2025
תיאור השירות:
גיזום.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר מ. חיפה.
משוב: 06/05/2025
תיאור השירות:
הרכבת טרמפולינה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הרכיב ממש מהר ובאופן מסודר. פשוט מושלם.
רביד היה נעים וזמין. רכש מה שהיה צריך מראש. תיקן הכל לשביעות רצוני. ממליצה בחום! היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל ברנסקי, חיפה.
משוב: 02/04/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס התקנת מנורה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין! דייק בזמן, עשה עבודה טובה והיה מאוד ישר, הגון ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיטל ר. חיפה.
משוב: 27/03/2025
תיאור השירות:
פירוק והרכבה של ארון בגדים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! תקתק את עבודה והמחיר לא יקר לדעתי. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרי עוז, חיפה.
משוב: 25/03/2025
תיאור השירות:
תיקון ארון.
חוות דעת:
היה נהדר והיה כיף לעבוד איתו! רביד עזר לי לתקן טעויות בארון שבניתי בעצמי. הוא הגיע בזמן ולא היה לחוץ בזמן. היה לו חשוב לעשות את הכל עד שהייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי קליין, חיפה.
משוב: 16/10/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בבית וריתוך מעקה ברחוב.
חוות דעת:
הוא מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רביד הוא הנדימן, וכך מספר על עצמו: "את הדרך שלי בתחום ההנדימן התחלתי דווקא בתקופה לא פשוטה – עם פרוץ המלחמה וסבב המילואים הראשון. גיליתי שמה שממלא אותי באמת זה היכולת לפתור בעיות לאנשים, להיות שם כשצריך, ולתת שירות בגובה העיניים – עם סבלנות, הקשבה ואמינות. בהתחלה עבדתי עם קבלן בתחום שיפוץ דירות, שם צברתי ניסיון מעשי וידע רחב. בהמשך, החלטתי לצאת לדרך עצמאית ולהתמקד בפרויקטים קטנים – כאלה שמביאים איתם אתגר אך גם סיפוק גדול כשמוצאים להם פתרון נכון. אני מציע מגוון שירותי הנדימן – מתיקונים קטנים, התקנות, עבודות תחזוקה ועד פתרונות מותאמים אישית לכל בית ועסק. כל עבודה נעשית מתוך הקשבה לצרכים שלכם, עם מטרה אחת ברורה - להשאיר אחריי לקוחות מרוצים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.