הוא נתן לנו הצעת מחיר שהייתה מאוד גבוהה לדעתי וגם לקח תשלום על הביקור. הוא כן אמר מראש את העלות אבל מישהו אחר הגיע להצעת מחיר בלי תשלום. הוא היה נחמד אבל הסביר לי ממש בקצרה לגבי העבודה ושידר שאני אמורה לסמוך עליו כי הוא יודע מה הוא עושה.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
פלס לאסי, אשדוד.
משוב: 21/03/2021
תיאור השירות:
תיקון חיבור מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משולם הרשברג, ירושלים.
משוב: 12/12/2025
תיאור השירות:
אספקת, החלפת מנגנון אינטרפוץ ומנגנון של אסלה עקב נזילה.
חוות דעת:
בסדר גמור! המחיר היה סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל ב. ירושלים.
אשרור: 11/12/2025
משוב: 12/10/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין! אבי בעל מקצוע שירותי ומקצועי. מהשיחה הראשונה הוא היה אדיב, איתר והסביר באופן מדויק את התקלה והיה זמין לטיפול מהיר. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמית ת. מבשרת ציון.
אשרור: 08/12/2025
משוב: 09/10/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימת קו ביוב בחצר.
חוות דעת:
פשוט נהדר! למרות החג, אבי הגיע מייד, היה מאוד נעים ומהיר בפתרון הבעיה. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד ה. מבשרת ציון.
אשרור: 06/12/2025
משוב: 12/08/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתה לי תקלה בניאגרה. אינסטלטור אחר כבר התחיל לזרוק לי מחירים לא נמוכים. אבי אמר שאנסה לשחק קצת עם הפלסטיק של הניאגרה לפני שאני מזמין אינסטלטור וזה פתר את הבעיה!! חסך לי לא מעט כסף!!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מיכל ג. ירושלים.
משוב: 05/12/2025
תיאור השירות:
החלפת גומייה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאה סורוצקין, ירושלים.
משוב: 03/12/2025
תיאור השירות:
הזזת ברז מים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ועשה את העבודה. לטעמי המחיר היה קצת יקר, אבל הגיע בחג.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
הדר שיר, ירושלים.
משוב: 01/12/2025
חוות דעת:
היה באמת שירות מצוין! הגדיל ראש ועשה עבודה יסודית. היינו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2940 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.