הוא מעולה, באמת. הוא בכלל זן אחר ויש לי ניסיון בתחום הזה.
הייתה חווית שירות מעולה והוא בן אדם מדהים וסבלני. הוא אנושי, עשה עבודה יפה והיה נחמד ומקצועי. זה התחום שלי, אני לא סתם מדבר ככה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אולגה ס. לוד.
משוב: 03/07/2025
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלדר בשרן, תל אביב.
משוב: 02/07/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה טוב ומקצועי, אוהב לעזור. הוא החזיר לי אחר כך חלק מהכסף כי הבעיה הייתה גדולה יותר, בכל הבניין. באופן כללי הוא די מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אביה ת. חולון.
משוב: 02/07/2025
תיאור השירות:
התקנת מנגנון מונבלוק וברזים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאנה ב. ירושלים.
משוב: 01/07/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
מדהים, איש מקוע טוב ואחראי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר פ. ראשון לציון.
משוב: 01/07/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח,
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות! הגיע מהרגע להרגע היה שירותי, יעיל ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסים מזיג, באר יעקב.
משוב: 30/06/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא תיקן במקצועיות, היה ממש טוב, זריז, הסביר לי הכל ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה א. נס ציונה.
משוב: 29/06/2025
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ של צינור בגינה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה נהדר! דוד חפר ובדק הוציא והחליף את החלק הפגוע. עשה עבודה טובה. אישיות נעימה ואמינה ואפילו הבטיח שאחרי שהמקום יתייבש הוא יבוא בהתנדבות לפזר את החול. (אנחנו זוג מבוגר ומאוד התרשמנו ממנו).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קטיה רבזין, חולדה.
משוב: 29/06/2025
תיאור השירות:
התקנה של ברז וסיפון במטבח חדש כלל חיבור מדיח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! עשה עבודה יסודית, היה מאוד נעים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל אדלר, יבנה.
משוב: 29/06/2025
תיאור השירות:
טיפול בסתימה בקו ראשי שהצריכה מנואלה.
חוות דעת:
בא וטיפל ולמרות שזה הסתבך הוא לא וויתר עד שסיים. היה מאוד נחוש ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 131 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.