דוד היה מדהים! הוא הגיע מהר, עשה עבודה יפה מאוד, היה אדיב, סבלני והגון מכל הבחינות. אני שמרתי את המספר שלו ומבחינתי הוא האינסטלטור הקבוע שלי מעכשיו, הכל 10! אני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל זיידנר, גבעתיים.
משוב: 27/02/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו כ. רמת גן.
משוב: 06/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מהיר, אדיב ואיכותי. ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי עמוס, רמת גן.
משוב: 02/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים של חנות.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה מייסטר, ראשון לציון.
אשרור: 06/07/2025
משוב: 27/04/2025
תיאור השירות:
החלפת צינור שרשורי בשירותים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה. מעכשיו הוא האינסטלטור הקבוע שלי! העבודה בוצעה עקב חולדה שהייתה שם וכרסמה את הצינור. דוד הוא היחיד מבין האינסטלטורים שפניתי אליהם שהסכים לקחת את העבודה הזו, שהיא עבודה בסיכון (היה חשש שהחולדה עדיין שם והיא הייתה עלולה לקפוץ עליו ולנשוך אותו). הוא לא לקח על זה תשלום נוסף! איש שירות אמיתי, נעים, מנומס וגיבור אמיתי! עבודה מצוינת.
היה מצוין, אני מרוצה מהכל. הגיע בזמן שנקבע, ביצע את כל העבודה לשביעות רצוני ועזר בנושאים נוספים. כמו כן ביצע את הרכישות של המוצרים והיה פעמים בחנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלדר בשרן, תל אביב.
משוב: 02/07/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה טוב ומקצועי, אוהב לעזור. הוא החזיר לי אחר כך חלק מהכסף כי הבעיה הייתה גדולה יותר, בכל הבניין. באופן כללי הוא די מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אביה ת. חולון.
משוב: 02/07/2025
תיאור השירות:
התקנת מנגנון מונבלוק וברזים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאנה ב. ירושלים.
משוב: 01/07/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
מדהים, איש מקוע טוב ואחראי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר פ. ראשון לציון.
משוב: 01/07/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח,
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות! הגיע מהרגע להרגע היה שירותי, יעיל ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 131 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.