היה מדהים! רוצה להמליץ בחום על דוד. הגיע מהר, היה מאוד אדיב, זריז ומקצועי. החליף לנו ברז במטבח במהירות וביסודיות, והשאיר אחריו מקום נקי ומסודר. אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו – בהחלט אזמין אותו שוב בעתיד. תודה רבה דוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק ע. חולון.
משוב: 06/07/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים וקיבועה של האסלה לריצפה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביה ת. חולון.
משוב: 02/07/2025
תיאור השירות:
התקנת מנגנון מונבלוק וברזים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאי י. חולון.
משוב: 22/06/2025
תיאור השירות:
התקנת שירותים והחלפת ברז.
חוות דעת:
היה מושלם! היה אנושי ואכפתי ממש. היה כיף לראות שיש אנשים כאלה היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנית קרטה, חולון.
משוב: 17/06/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אין דברים כאלו! אני חושבת שיש בעלי מקצוע מצוינים ויש כאלו שעולים גם עליהם! הייתה לי סתימה בשירותים, דוד הגיע וניסה כל אופציה אפשרית לפתוח, יש לציין שאנחנו גרים בבית פרטי שעבר שיפוץ קומפלט! כשכל מה שניסה לא עבד, הוא לא ויתר וקרא לקולגה שלו, עם אמצעים אחרים שהיו מותאמים לסיטואציה כזו, עבדו פה בערך 6 שעות והלכו משוכה אחת לשנייה ובסוף גם איתרו שוכה שנקברה ופתחו אותה, לא עזבו עד שהבעיה נפתרה ועל הצד הטוב ביותר. הוא גבה מחיר הוגן לחלוטין לדעתי! שלושתם ובמיוחד דוד היו שירותים, נחמדים, ומקצועיים! אני שמרתי את המספר כבר באנשי הקשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעיין עופר, חולון.
משוב: 17/06/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
דוד היה סופר מקצועי, נחמד והגיע ממש מהר ועוד בתקופת מלחמה שזה לא מובן מאליו. בנוסף, הסביר לי איך לטפל בבעיה בעצמי בפעם הבאה, שזה ממש עזר לנו באופן כללי. תודה רבה!! מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד גבריאל, חולון.
משוב: 06/06/2025
תיאור השירות:
אספקת והתקנת צינור בעקבות פיצוץ.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והוא מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רובי אשכנזי, חולון.
אשרור: 06/06/2025
משוב: 07/04/2025
תיאור השירות:
חיבור מטבח לצנרת, כולל התקנת כיור, חיתוך והתאמת נירוסטה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביגיל י. חולון.
משוב: 04/06/2025
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! דוד היה מהמם, סבלני ואדיב. הוא הסביר לי על כל פעולה שעשה ופתח לי סתימה שהייתה קיימת תוך כדי שהוא מסביר ממה היא נוצרה ואיך להימנע בעתיד🙏🏼
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושרי ח. חולון.
משוב: 29/05/2025
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! רמה גבוה מאוד! איש מקצוע ברמה גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 137 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.