היה מעולה. מעכשיו הוא האינסטלטור הקבוע שלי! העבודה בוצעה עקב חולדה שהייתה שם וכרסמה את הצינור. דוד הוא היחיד מבין האינסטלטורים שפניתי אליהם שהסכים לקחת את העבודה הזו, שהיא עבודה בסיכון (היה חשש שהחולדה עדיין שם והיא הייתה עלולה לקפוץ עליו ולנשוך אותו). הוא לא לקח על זה תשלום נוסף! איש שירות אמיתי, נעים, מנומס וגיבור אמיתי! עבודה מצוינת.
היה מצוין, אני מרוצה מהכל. הגיע בזמן שנקבע, ביצע את כל העבודה לשביעות רצוני ועזר בנושאים נוספים. כמו כן ביצע את הרכישות של המוצרים והיה פעמים בחנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר פ. ראשון לציון.
משוב: 01/07/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח,
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות! הגיע מהרגע להרגע היה שירותי, יעיל ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ביקי סטולרו, ראשון לציון.
משוב: 16/06/2025
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ברז ניל לצינור מים.
חוות דעת:
הוא מאוד טוב ומאוד נחמד! עשה עבודה מאוד מאוד טובה! היה אחלה ואני מרוצה! הגיע תוך 20 דקות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ש. ראשון לציון.
משוב: 11/06/2025
תיאור השירות:
תיקון מצוף במיכל הדחה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, עבד בצורה מקצועית ונקיה. המחיר הוגן לדעתי ואפילו פחות מהצעת המחיר הראשונית. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי רוזנברג, ראשון לציון.
משוב: 11/06/2025
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! היה פשוט מעולה הגיע בזמן, מחיר הגון לדעתי ומקצועי ביותר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קארי ישראלי, ראשון לציון.
משוב: 04/06/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן קאופמן, ראשון לציון.
משוב: 03/06/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ומקצועי ונתן שירות ויחס טוב. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 140 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.