הוא היה טוב ומקצועי, אוהב לעזור. הוא החזיר לי אחר כך חלק מהכסף כי הבעיה הייתה גדולה יותר, בכל הבניין. באופן כללי הוא די מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אילן ס. תל אביב.
משוב: 26/06/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור מכיור מטבח כולל פירוק והרכבה של סיפון.
חוות דעת:
היה מעולה ומדהים! עשה עבודה מקצועית עם ציוד מתאים וכשהתעוררה בעיה בסיפון לאחר שעזב, לא הסכים להמתין למחר למרות שלא התנגדתי, וחזר עוד באותו היום . חזר בסוף יום העבודה ופתר את הבעיה לשביעות רצוני המלאה. גם המחיר היה יותר מהוגן לדעתי. שרות מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוי בידאני, תל אביב.
אשרור: 03/06/2025
משוב: 02/04/2025
תיאור השירות:
התקנת תמי 4 והחלפת 2 ברזי ניל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי בוקרה, תל אביב.
משוב: 05/05/2025
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! שרות מהיר, זמין ומצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עוז גורן, תל אביב.
משוב: 05/05/2025
תיאור השירות:
תיקון ברז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מקצועי, מהיר, עם יחס אישי ומחיר בהחלט סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדן מ. תל אביב.
משוב: 16/04/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דביר ז. תל אביב.
משוב: 31/03/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה ופתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה! ומעבר למעולה! טיפל בעניין ברצינות, מקצועיות ואיכותיות באמת ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ולנטין כהן, תל אביב.
משוב: 12/02/2025
תיאור השירות:
התקנת צינורות מים למערכת שתייה מסוג קוקר.
חוות דעת:
דוד ממש נפלא ומקצועי, הוא בן אדם מאוד טוב. גם באופן מקצועי הוא מצוין וגם באופן אישי. עשה מאמץ להגיע יותר מוקדם ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלירן כ. תל אביב.
משוב: 06/02/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ג. תל אביב.
משוב: 28/01/2025
תיאור השירות:
חיבור ברז מתחת לכיור בעקבות נזילה מהחיבור הקיים, ניסור חתיכת מעץ בעזרת ג'קסון למיקום ארון אמבטיה חדש ואיטום ע"י סיליקון חריץ בין האמבטיה לקיר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 139 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.