הוא הגיע באותו היום ותיקן במהירות למרות שלא הייתה גישה. צילם את התקלה וביקש לתקן לפני. הסביר בצורה מפורטת. יחס אנושי, חם ונעים ללקוח🙂 אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון שפירא, סביון.
משוב: 01/09/2025
תיאור השירות:
התקנת 2 קולטים גדולים.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא גפן, חמד.
אשרור: 22/08/2025
משוב: 23/06/2025
תיאור השירות:
בדיקת נזילה מדוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אין לי שום דבר רע להגיד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אפרת צפריר, סביון.
משוב: 31/07/2025
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש חשמלי שהתפוצץ.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הייתה נזילה מאסיבית מחלקו התחתון של הדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רלי שלום, יהוד.
משוב: 09/07/2025
תיאור השירות:
התקנת דוד חדש.
חוות דעת:
הגיע בשעה שנקבעה. היה זמין לשאלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפית בוקלוב, אור יהודה.
אשרור: 03/03/2025
משוב: 01/01/2025
תיאור השירות:
החלפת קולט.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! זיהה לי נזילה בקולט, החליף לי קולט יחד עם כל הצנרת תוך שעה ותיקתק לי הכל כשזה יום גשום. תודה רבה לך, ממש תודה הצלת אותי ואת הילדים עם מים חמים ומקלחת נעימה. זמינות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן הדר, יהוד.
משוב: 30/01/2025
תיאור השירות:
תיקון פורק לחץ בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! היה גמיש בזמנים ונתן שירות מצוין באווירה טובה. בטוח איעזר בו בפעם הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה רנרט, יהוד.
משוב: 19/01/2025
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ופלאנג' דוד 150 ליטר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל מיו, יהוד.
משוב: 13/01/2025
תיאור השירות:
החלפה של תרמוסטט ופלאנג׳.
חוות דעת:
היה אדיב ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1301 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם נתנאל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.