ניקיון כללי בדירה אחרי שיפוץ שכלל ניקיון יסודי בשירותים ושטח חיצוני במטבח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש מצוין, עמד בזמנים, היה מאוד שירותי, היה נעים להיכנס לבית, אין מילים ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן בר, ירושלים.
משוב: 19/03/2025
תיאור השירות:
ניקיון כללי של בית אחרי שיפוץ, פנים מרפסות ושבילים.
חוות דעת:
מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן קליפלד, אלון הגליל.
משוב: 04/03/2025
תיאור השירות:
ניקיון בית לפני כניסה כולל ניקוי חדרי אמבטיה, מטבח, מכשירים, חלונות, תריסים, ארונות, מזגנים ורצפה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא כהן כהן, הרצליה.
משוב: 19/02/2025
תיאור השירות:
ניקיון דירה חדשה לאחר שיפוץ בת ארבעה חדרים.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, נתנו שירות טוב והייתי מבסוט מהם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגית בן יהודה, רמות השבים.
משוב: 18/02/2025
תיאור השירות:
ניקיון בית בן חמישה חדרים לפני כניסה.
חוות דעת:
הוא מדהים ועשה עבודה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 93 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחברת פוליש וניקיון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות ניקיון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם קינגסלי
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.
רגע לפני...
רגע לפני שאתם מתקשרים, בואו נוודא שהתאריך שאתם צריכים פנוי!
ביומן תוכלו לראות את כל התאריכים הפנויים של קינגסלי.