הוא מצוין, על הכיפאק, בחור נהדר. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והמחיר היה בסדר בעייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל ב. כפר סבא.
אשרור: 10/07/2024
משוב: 13/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מגירה בארון מטבח.
חוות דעת:
היה ממש סבבה. הגיע בזמן, עמד במחיר ההוגן שנסגר מראש, עבד בצורה מקצועית ופתר את הבעיה. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי חיים, הוד השרון.
אשרור: 29/06/2024
משוב: 18/02/2024
תיאור השירות:
התקנת מוט פינוק באמבטיה וסידור מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
קטרינה נרודצקי, הוד השרון.
משוב: 16/06/2024
תיאור השירות:
תליית שתי טלוויזיות.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים, מצוין, נהדר ומאוד מקצועי! לדעתי המחיר מאוד סביר ביחס למה שהוא עשה. הרגשתי שהוא יודע את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם ש. כפר סבא.
משוב: 04/06/2024
תיאור השירות:
תליית מספר יחידות מדפים במטבח.
חוות דעת:
דניאל הגיע, עשה לי נזקים בבית וסירב לקחת עליהם אחריות. לדעתי העבודה שלו לא מי יודע מה, הוא תלה קצת עקום והוא לא עשה את הרושם הכי מקצועי מהרגע שהוא נכנס בדלת. לפני שהוא תלה את יחידת המדפים השנייה עצרתי אותו ואני רואה שהוא עשה חור בצד השני, בעצם קדח עמוק מדי. הוא סירב לקחת כל אחריות, אמר "אני באתי לעשות חורים בקיר, את אמורה לדעת איפה לעשות אותם", טען שהקירות שלי בבית בעייתיים ולא הסכים לתקן את זה. הוא אמר שאם אני רוצה תיקון זה על חשבוני. יש לציין שזה תיקון ממש פשוט שלא דורש ממנו יותר מדי עבודה וזה באשמתו. הנדימן אמור לדעת איפה הוא תולה מדפים, הרי אם הייתי רוצה עבודה חובבנית הייתי יכולה לעשות אותה בעצמי, קראתי לבעל מקצוע בכדי שיעשה כמו שצריך. לאחר מכן הייתי צריכה להביא בעל מקצוע נוסף שיתקן את הנזקים שדניאל השאיר, הוא בסוף לא גבה תשלום.
איכות
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
רון רוזן, כפר סבא.
משוב: 27/05/2024
חוות דעת:
היה מצויין. אמין ענייני ומקצועי. הגיע בזמן. נתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר ג. רעננה.
משוב: 20/05/2024
תיאור השירות:
התקנת מראת אמבטיה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! נכון לעזור, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ולרי סוסטיאל, כפר סבא.
משוב: 19/05/2024
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 144 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.